Här kan du läsa om:

1. Beställning

2. Betalning

3. Leverans

4. Retur & ångerrätt

5. Reklamationer

6. Ej uthämtade paket

7. Har du frågor?

1. Beställning

När du har lagt en beställning i Bud´n Poppys webbshop får du en orderbekräftelse via e-post. Dubbelkolla gärna att alla uppgifter stämmer. Hör av dig så snart som möjligt om något så får du hjälp med det om du önskar!

2. Betalning

Vi erbjuder trygga och flexibla betalningsalternativ. Du kan välja mellan:

  • Betala direkt med Visa, Mastercard eller Maestro.
  • Betala direkt, senare eller dela upp betalningen.

(Tillgängliga alternativ beror på vad Klarna erbjuder dig i kassan.) Alla betalningar hanteras säkert via krypterad anslutning och uppfyller höga säkerhetskrav. Inga kortuppgifter lagras hos oss.

Alla priser är i SEK och inkluderar moms.

3. Leverans

Dina varor skickas till dig inom 1–3 arbetsdagar efter att beställningen har registrerats. Beroende på ditt val av leveransalternativ bör du få ditt paket 2-5 vardagar efter att din beställning har registrerats.

Leverans sker med Postnord, och du får ett spårningsnummer när paketet är på väg.

4. Retur & ångerrätt

Du har 14 dagars ångerrätt från att du tagit emot din vara. Meddela oss via e-post innan du skickar tillbaka något. För att returen ska godkännas ska produkten vara oanvänd och i originalskick. Kunden står för returfrakten. När vi har tagit emot och godkänt returen betalar vi tillbaka beloppet inom 10 dagar.

Returguide steg för steg:

  1. Varan ska vara oanvänd, i originalskick och förpackad i originalförpackningar. Alla produktlappar ska sitta kvar/finnas kvar på varorna.
  2. Meddela oss via e-post innan du skickar iväg något. Kunden står för returkostnaden.
  3. När vi har tagit emot och godkänt returen betalar vi tillbaka beloppet inom 10 dagar.

Kontakta oss om något känns oklart så hjälper vi jag dig gärna!

5. Reklamationer

Om något skulle vara fel på din vara – kontakta Bud´n Poppy direkt via e-post och bifoga gärna bilder. Bud´n Poppy följer Konsumentköplagen och ersätter självklart produkter som är skadade eller felaktiga.

6. Ej uthämtade paket

För ej uthämtade paket debiteras en avgift på 150 kr för att täcka frakt- och hanteringskostnader.

7. Har du frågor?

Tveka inte att kontakta Bud´n Poppy om du undrar över något. Jag hjälper dig gärna!

📩 info@budnpoppy.se